Jouw mandje 0

Klantenservice

Hier vindt u beknopte informatie over het gebruik van onze website. Als u vragen heeft kunt u het waarschijnlijk in dit gedeelte terug vinden.

Heeft u een klacht? Mail ons en wij zorgen voor een correcte en voldoenende afwikkeling.

Voor overige vragen kunt u ons bellen (+31) 10 223 53 12) of mailen. De klantenservice is geopend van maandag tot vrijdag tussen 10:00 en 17:00.

Voor retourneren geldt een andere procedure, welke hieronder beschreven staat.

Retouren

Er bestaat de mogelijkheid producten te retourneren. Lees hiervoor wel eerst onze retourprocedure, zie ook onze leveringsvoorwaarden.

Retourvoorwaarden:

Alle retourzendingen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  1. Voor alle retourzendingen geldt dat deze binnen 5 werkdagen na aflevering zijn aangemeld bij Kantineshop.nl.
    Voor het retourneren heeft u een retournummer nodig. Dit krijgt u na het accoord van uw aanmelding.

  2. Het retourneren van een artikel dient binnen 5 werkdagen na het afgeven van een retournummer te geschieden.

  3. Retourzendingen zonder retournummer worden geweigerd!

  4. Producten moeten ongebruikt zijn en waarvan de verzegeling en of de originele verpakking verbroken is worden niet door ons geaccepteerd.

  5. Speciale eenmalige aanbiedingen, steriele producten, producten die incourant zijn en producten die speciaal voor u zijn ingekocht kunnen niet worden geretourneerd.

  6. Het product dient zorgvuldig en degelijk verpakt (in doos) te zijn voor transport zonder stickers, stiftmeldingen etc. Indien het product onzorgvuldig is verpakt, kunnen kosten voor herverpakking en reparatie worden doorberekend omdat het product anders niet meer verkoopbaar is.

  7. U bent verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van een of meerdere artikelen.

  8. U dient een kopie van de retourbevestiging (per mail of fax naar u gestuurd) bij de zending te voegen d.m.v. een doculop of envelop op de transportverpakking.

    Let op: retourzendingen zonder retournummer worden geweigerd!

  9. U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens transport naar ons magazijn. Dit kan niet worden verhaald op onze transportverzekering.

  10. In principe zal het oorspronkelijke bedrag van de factuur worden gecrediteerd, tenzij er nog kosten gemaakt moeten worden, zie punt 6.

Procedure

Artikelen ontvangen die niet door u zijn besteld

Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn, u een verkeerd artikel ontvangt, of dat de order reeds in onderling overleg is geannuleerd.

1. Wat moet u doen?
U meldt het verkeerd ontvangen product binnen 5 werkdagen na aflevering aan bij Kantineshop.nl. Dit kunt u doen door middel van het retourformulier, volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.

2. Wat doen wij met retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen de producten zo snel mogelijk en kosteloos bij u op te halen. Indien wij niet accoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

3. Procedure niet duidelijk
Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail

Niet compleet geleverd

Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn door ons magazijn, leveranciers en onszelf, er een bestelling niet geheel compleet is afgeleverd.

1. Wat moet u doen?
Er is sprake van een niet complete levering wanneer u in de verpakkingen vanuit de fabriek een of meerdere zaken mist, of indien colli(s) ontbreken. U meldt het niet complete product binnen 5 werkdagen na aflevering aan bij Kantineshop.nl. Dit kunt u doen door middel van het retourformulier, volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen. 

2. Wat doen wij met retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar om u binnen 5 werkdagen de producten zo snel mogelijk en kosteloos u toe te zenden. Indien wij niet accoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

3 Procedure niet duidelijk
Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail.

Defect door transportschade

Direct bij ontvangst blijkt het product transportschade te hebben. 
Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn door onze leveranciers en onszelf, u een product ontvangt met transportschade.

1. Wat moet u doen?
U meldt het schadeproduct direct aan bij Kantineshop.nl. Dit kunt u doen door middel van het retourformulier volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen. 

2. Wat doen wij met retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen de goederen zo snel mogelijk en kosteloos bij u om te ruilen of weg te laten halen. Indien wij niet accoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

3. Procedure niet duidelijk
Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail.

Verkeerd artikel besteld

1. Wat moet u doen?
U meldt het verkeerde bestelde artikel maximaal 5 werkdagen na aflevering aan bij Kantineshop.nl. U dient het retourformulier volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen. 

2. Wat doen wij met uw retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Bij deze retourzendingen zijn wij genoodzaakt € 15,= administratiekosten in rekening te brengen. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen na betaling van deze administratiekosten een bevestiging te doen toekomen met daarop het retournummer. Vervolgens kunt u het verkeerd bestelde product terugsturen naar het adres (incl. retournummer) wat op de bevestiging staat vermeld. Daarbij draagt u zelf de kosten van de retourzending. Het retournummer is geldig voor een periode van 5 werkdagen. Indien wij niet accoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing. 

3. Wanneer ontvangt u een creditnota?
Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en in orde wordt bevonden zullen wij u per omgaande een creditnota doen toekomen.

4. Procedure niet duidelijk

Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail.